Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Главная » 2007 » Декабрь » 4 » הבחירות ברוסיה
8:14 AM
הבחירות ברוסיה
 
 
נניח כי במקום ולאדימיר איליץ לנין בזמנו עובד ... זיוגנוב (מנהיג של המפלגה ק.פ.ר.פ ).
 זה מה שהיה יוצא. פרק מתוך כתבה של סרגי מרקוב:

http://communist.ru/root/archive/politics/g.o.s.e מקור (ברוסית):

  

הבחירות הסוציאליסטיות הגדולות באוקטובר

!"קריאת הבולשביקים, שיצא לאור בעיתון "פרבדה" טרם הבחירות לממשלה של האמפרייה הרוסית ה-4, טפסה את אוייביו (מנשביקים) של לנין לא מוכנים ולא רק אותם"

"חברים הבוחרים!" - נאמר בקריאה - בזמן הנוראי הזה למדינתנו תנו את קולכם בבחירות לממשלה לפטריוטים האמיתיים של המולדת שלנו - לסוצאל דמוקראטים. אם נצליח לקבל בממשלה רוב נוכל להציג אי אמון במלך ולשלוח את כל הכנופייה הרומנוב-גאססאן-דארמשטד, שמכרה את מדינת העל שלנו להון החוץ ארצי. כתוצאה מבחירתו למלך של ולאדימר איליץ לנין , אנחנו נחסל את השלטון האנטי עממי, ונשליט ממשלה של אמונה עממית. בזמן תקופת מעבר ממושכת תיווצר כלכלה רבת ממדים, שבמסגרת שלה יהיו צורות שונות של רכוש: רכוש על איכרים, קאפיטליסטית, וכלל עממית. אנחנו קוראים לכל הפטריוטים האמיתיים של מולדתנו: "המאה השחורה", "ברית העם הרוסי", "ברית מיכאל המאלך" וכל הכוחות הבראים של המדינה לחזק את ידיינו ע"י שתשלחו לרשימה שלנו את המיצגים שלכם.

לא הספיקו אוייבי הבולשביקים לחזור לעצמם מהמכה, ועל ראשם נפל עוד אוול: כמה מקומות קודמים ברשימה של הסוציאל - דמוקרתים ה חברים של לנין מסרו , בסכומים עגולים, לבעלי החברות: "פרודומייוט" ו-"ללוייד הרוסי." כשהמנשיביקים בצניעות מתחו עליו ביקורת, לנין אמר: " צריך לכחת מאיפוא שהוא כסף על המפלגה? הריי לא נגנוב אותם מהבנק!"

השוטר אניסימוב, שלא הסתיר את תדהמתו , כתב בתעוד שלו , שבזמן השביטה במאגרי הזהב על הנהר לנה, לפני העובדים התייצבו ולאדימר אילייץ לנין וטימופי סולומין. בנאומים שלהם הם קראו לעובדים להפסיק את השביטה ולחזור לעבודה! זה מה שכתב אניסימוב באדותו: "כבוד המלכות, האדונים הנכבדים לנין וסולומין טענו כי צריכים להפסיק דחוף את השביטה כיוון שהיא פוגעת בכלכלה של מולדתנו. חוץ מזה הם קראו לעובדים למסור את קולם למפלגתם הלסוציאל-דמוקרתית "

 

כאשר כבר היה מאוד קרוב לבחירות, המנהיג נראה לעיתים קרובות לארמון ה-"זימני". ניקולאי בכבודו ובעצמו מחק כמה חברים לא רצויים מרשימת המפלגה הסוציאל - דמוקרתית ועל זה המלך הבטיח שאת המערכת של "פרבדה" לא יגרשו, ולא יאסרו את המפלגה..." 

Просмотров: 635 | Добавил: kvistrel | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: