Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Главная » 2008 » Март » 30 » הבנק מייקר שורת עמלות, חלקן ביותר מ-10%. מרכנתיל: לא ייקרנו את העמלות שנתיים והתאמנו אותן לאלו הקיימות במערכת
4:40 AM
הבנק מייקר שורת עמלות, חלקן ביותר מ-10%. מרכנתיל: לא ייקרנו את העמלות שנתיים והתאמנו אותן לאלו הקיימות במערכת

שבועיים אחרי שהבנק הבינלאומי העלה עמלות, מצטרף אליו בנק מרכנתיל דיסקונט עם שורה של עמלות שיתייקרו מה-20 בינואר.  

 מרכנתיל מעלה תעריפים של 9 עמלות, עמלה בגין צ'ק חוזר בגלל חוסר כיסוי, שעלותה תעמוד על 55 שקלים במקום 48 שקלים - עלייה של כ-15%. עמלה בגין הפקדת צ'ק דחוי שלא בעזרת פקיד תתייקר ל- 5.90 שקלים לעומת 5.50 שקלים עד כה. גם העמלות בגין מכירת מסמכים, והעמלה המשולמת בזמן מכירת המחאות נוסעים, מתייקרות. 

 הבנק הבינלאומי יצא לפני כחצי שנה בסדרת קמפיינים חדשה בכיכובו של אסי כהן, תחת הסלוגן בנקאות יצירתית. אלא שבהנהלת הבנק לא היו יצירתיים במיוחד כשחשבו כיצד להגדיל את ההכנסות בשנה הבאה, ומצאו את הפתרון הקל בכך שהחליטו להעלות עמלות.

וכך, למרות המאבק הציבורי נגד העמלות הגבוהות שגובים הבנקים, פירסם היום (א') הבנק הבינלאומי כי החל מתחילת השנה החדשה יעלו תעריפי חלק מהעמלות אותן הוא גובה מלקוחותיו.

 בנוסף, חיוב לקוחות אשר מושכים או משלמים כי "אין להם כיסוי מספיק, יעלה מ- 44 שקל ל- 55 שקל. קנייה/מכירה/פדיון של מק"מ או אג"ח ממשלתית קצרה תעלה כברוב הבנקים האחרים 0.11% כשגבייה על מינימום יישאר ללא שינוי. העברת מט"ח לחו"ל עד  200 דולר תעלה 0.175% מהסכום המועבר, במקום 0.15%.  

Просмотров: 680 | Добавил: kvistrel | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: