Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Главная » 2008 » Ноябрь » 27 » המשבר הכלכלי היגיע לישראל
12:13 PM
המשבר הכלכלי היגיע לישראל
המשבר הכלכלי היגיע לישראל
 תקלה במחשב המרכזי שהחלה ביום ראשון לפנות בוקר גורמת שיבושים נרחבים מאוד בפעילות הבנק השני בגודלו במדינה. בבנק סירבו להגיב על השאלה מה גרם לתקלה הממוחשבת המתמשכת, ולא נמסר צפי לתיקונה.
באוקראינה לכל הבנקים יש תקלה כזאת והעובדים לא מקבלים כסף כבר חודש  אצלנו זה רק התחיל!!!
 בכירי בנק הפועלים הפחיתו שכרם מרצון

 

כאילו שהייתה להם בררה.
 
דני דנקנר, יו"ר דירקטוריון הפועלים, וצבי זיו, מנכ"ל הבנק, החליטו על הורדת שכרם ב-10%; עלות שכרו הכוללת של דנקנר ב-2007 עמדה על כ-7.9 מיליון שקל, ועלות שכרו הכוללת של זיו עמדה על כ-7.8 מיליון שקל

 

יו"ר הדירקטוריון של בנק הפועלים, דני דנקנר, ומנכ"ל הבנק, צבי זיו, החליטו על הורדת שכרם ב-10%. כמו כן, החליטו חברי דירקטוריון הבנק על הורדת שכרם ב-10%. חברי הנהלת הבנק החליטו על הורדת שכרם ב-7.5% בשנת 2009.

 

בשנת 2007 עמדה עלות שכרו הכוללת של דנקנר (כולל מענקים, הטבות והפרשות) על כ-7.9 מיליון שקל. עלות שכרו הכוללת של זיו עמדה על כ-7.8 מיליון שקל. עלות שכרם של ארבעת מקבלי השכר הגבוה ביותר מבין נושאי המשרה הבכירים בבנק הפועלים, הסתכמה בסכום כולל של כ-20 מיליון שקל.

 

ההחלטה התקבלה במסגרת המאמצים שעושה הבנק להתייעל ולחסוך בהוצאות ולנסות לא לרדת לתמיון, ולהתאים עצמו לסביבה העסקית הקורסת.

 

אתמול (ג') פרסם בנק הפועלים את תוצאותיו לרבעון השלישי של 2008. בשורה התחתונה רשם הבנק רווח של 441 מיליון שקלים, בהשוואה לרווח של 594 מיליון שקל ברבעון הקודם ורווח של 823 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

Просмотров: 621 | Добавил: kvistrel | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: