Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Главная » 2008 » Декабрь » 25
הפגנה
 
לא למתקפה צבאית בעזה
מלחמה היא לא ספין בחירות

יום שישי, 26.12.08, 13:30
שדרות בן-ציון פינת רחוב קינג ג'ורג', תל-אביב

בימים האחרונים שוב נשמעים בישראל קולות המלחמה. מקהלה של גנרלים המתמודדים לבחירות משתמשים בכל תירוץ אפשרי כדי להצית מחדש את האש באזור עזה.
ממשלת ישראל אחראית להפרת הרגיעה. כבר לפני כחודש וחצי, בראשית נובמבר, הפרה ממשלת ישראל את הרגיעה בסדרה של תקיפות צבאיות בעזה שגרמו למותם של שישה פלסטינים. בכך הביאה ממשלת ישראל במו ידיה מטר של טילי קסאם על ראשיהם של תושבי שדרות  ועוטף עזה. כעת מנצלת ממשלת ישראל את הפרת הרגיעה כדי לצאת שוב למתקפה צבאית, שלא תשיג אף אחד מהיעדים המוצהרים שלה - בוו ... Читать дальше »
Views: 2438 | Date: 2008-12-25 | Rating: 0.0/0 | Comments (1)

בכמה מערי יוון פרצו (יום א', 7.12.08) מהומות, לאחר שהמשטרה ירתה במוצאי שבת למוות בנער בן 15 באתונה.

האירועים החלו במרכז אתונה כאשר ניידת משטרה הגיעה לפאב - מסעדה בה נאספו צעירים כדי לדבר ולהעביר את הערב, ואחד השוטרים ירה והרג נער. במהרה התקלחה מהומה. עשרות צעירים זרקו פצצות תבערה אל המשטרה, שרפו עשרות מכוניות וניפצו חלונות ראווה. ההתפרעויות התפשטו מהר לעיר השנייה בגודלה ביוון סלוניקי ולחמש ערים אחרות בצפון המדינה.

מחאות על הירי היו גם באיי הנופש כרתים וקורפו. שר הפנים פרוקופיס פוולופולוס הגיש את התפטרותו, אך ראש הממשלה קוסטס קרמנליס, שמממשלתו הבלתי-יציבה זועזעה באחרונה מסדרת שערוריות, סירב לקבל אותה.

"בשם הממשלה וראש הממשלה, אני מביע צער על התקרית ובמיוחד על מותו של הנער", אמר שר הפנים פוולופולוס בהודעה שפרסם. "נפתחה חקירה על התקרית. יהיה עונש לדוגמה, ומעל לכל, יינקטו צעדים שזה לא יישנה לעולם". ... Читать дальше »
Views: 1241 | Date: 2008-12-25 | Rating: 0.0/0 | Comments (0)